Oferta kształcenia w roku akademickim {rok}

Wyświetlanie

Rodzaj oferty

Wydział

Kierunek

Forma studiów


Poziom studiów

Oferta dla Polaków

Znalezionych naborów: {n}

Strona: 1

1. Kierunek: Zarządzanie

Studia {typ} {forma}

Wydział Prawa i Nauk Społecznych
Miejsce prowadzenia zajęć: Kielce

Limit miejsc: {limit}
Opłata rekrutacyjna: 85.00 PLN
Minimalna liczba punktów wymagana do zakwalifikowania: 30
Ubiegłoroczny próg punktowy: 38.2

Terminy (oferta archiwalna):
rejestracja od 2024-06-01 do 2024-07-10,
ogłoszenie wyników 2024-07-12,
składanie dokumentów od 2024-07-15 do 2024-07-20.

Limit miejsc: {limit}
Opłata rekrutacyjna: 85.00 PLN
Minimalna liczba punktów wymagana do zakwalifikowania: 30

Kryteria kwalifikacji

  • Absolwent z maturą międzynarodową IB
    1. Konkurs świadectw

      Wynik z części zewnętrznej egzaminu maturalnego (egzamin pisemny).

      Przedmioty:

      1. język polski
      2. matematyka
      3. język angielski lub
      język francuski lub
      język hiszpański lub
      język niemiecki lub
      język rosyjski lub
      język włoski
  • Absolwent z nową maturą - sprawdź swoje szanse
    1. Konkurs świadectw

      Wynik z części zewnętrznej egzaminu maturalnego (egzamin pisemny).

      Przedmioty:

      1. język polski
      2. matematyka
      3. język angielski lub
      język francuski lub
      język hiszpański lub
      język niemiecki lub
      język rosyjski lub
      język włoski
  • Absolwent ze starą maturą
    1. Konkurs świadectw

      Ocena z pisemnej lub ustnej części egzaminu dojrzałości korzystniejsza dla kandydata. W przypadku braku oceny na egzaminie dojrzałości z jednego z wymaganych przedmiotów uwzględnia się ocenę z klasyfikacji końcoworocznej.

      Przedmioty:

      1. język polski
      2. matematyka
      3. język angielski lub
      język francuski lub
      język hiszpański lub
      język niemiecki lub
      język rosyjski lub
      język włoski

Wymagane dokumenty

  • Wydruk internetowego formularza (prawdziwość danych zawartych w formularzu, kandydat potwierdza własnoręcznym podpisem);
  • Kserokopia świadectwa dojrzałości (wraz z oryginałem do wglądu, celem poświadczenia za zgodność przez Uczelnię);
  • 1 fotografia kolorowa w wersji elektronicznej - jpg, 2cm x 2.5cm, 236 x 295 pikseli – poprzez formularz rejestracyjny;
  • 1 fotografia papierowa zgodna z wymaganiami stosowanymi przy wydawaniu dowodów osobistych (taka sama jak fotografia cyfrowa dołączona do internetowego formularza rejestracyjnego);
  • Oświadczenie przedstawiciela ustawowego o wyrażeniu zgody (dotyczy niepełnoletniego kandydata na studia) pobierz PL pobierz EN;
  • Teczka wiązana A4 - biała;

Składanie dokumentów

Sylwetka absolwenta

Celem kształcenia na studiach pierwszego stopnia na kierunku Zarządzanie jest przygotowanie absolwentów do podejmowania decyzji kierowniczych na niskich i średnich poziomach w hierarchii władzy organizacyjnej podmiotów działających w obrębie sektora prywatnego/publicznego/społecznego. Skuteczne pełnienie tych ról wymaga wykształcenia zdolności menedżerskich, które stanowią konglomerat zaawansowanej wiedzy, umiejętności oraz kompetencji społecznych. Dzięki nim absolwent będzie gotów do efektywnego pozyskiwania informacji, komunikowania się z innymi osobami także wspomaganych wykorzystaniem technologii cyfrowych oraz wykonywania złożonych zadań i rozwiązywania problemów w wielu sferach współczesnego życia. Uzupełnieniem tak określonego profilu kompetencyjnego absolwenta jest wykształcenie na poziomie zaawansowanym zdolności do prowadzenia badań, w tym o charakterze naukowym.

Absolwent studiów pierwszego stopnia na kierunku Zarządzanie będzie się mógł wykazać:

- na poziomie zaawansowanym teoretyczną i praktyczną specjalistyczną i ogólną wiedzą menedżerską ukształtowaną w obrębie nauk o zarządzaniu i jakości oraz dyscyplin komplementarnych, użyteczną do rozpoznawania szans i kształtowania wyników organizacji w oparciu o relacje ze środowiskiem,

- umiejętnościami inicjowania własnych przedsięwzięć przedsiębiorczych oraz sprawowania funkcji kierowniczych na niskich i średnich poziomach w hierarchii władzy organizacyjnej, oraz poruszania się w środowisku społecznym i gospodarczym,

- umiejętnością krytycznej oceny i uzupełniania posiadanej wiedzy z zakresu nauk o zarządzaniu i jakości oraz działania na rzecz interesu publicznego z poszanowaniem zasad ESG z poszanowaniem przepisów prawa i norm etycznych w ramach wyznaczonych ról organizacyjnych i społecznych,

- wiedzą i umiejętnościami do prowadzenia badań naukowych w stopniu zaawansowanym, w tym również znajomością i umiejętnością wykorzystania technik cyfrowych i języka obcego.

a ponadto:

- motywacją do ciągłego doskonalenia osobistego i profesjonalnego,

- pozytywne postrzeganie pracy własnej i innych osób,

- zwinnej adaptacji do zmieniającego się środowiska,

- etyczną postawą wobec pracodawców, współpracowników, partnerów biznesowych i klientów.

Potencjalne miejsca pracy absolwentów to głównie funkcje kierownicze na niskich i średnich poziomach w hierarchii władzy organizacyjnej w:

- małych i średnich przedsiębiorstwach działających niezależnie i w układach sieciowych;

- firmach z sektora finansów i bankowości,

- instytucjach sektora publicznego/społecznego,

- krajowych i międzynarodowych dużych przedsiębiorstwach (korporacjach).

Ponadto, uruchomienie i prowadzenie start-up’u lub przedsiębiorstwa społecznego.

Perspektywy zawodowe to przesunięcie na ścieżce kariery w stronę wysokich i najwyższych stanowisk kierowniczych bądź w przypadku własnej działalności gospodarczej prowadzenie jej w większym rozmiarze.

Absolwent który zrealizował przedmioty z zakresu zrównoważonego zarządzania przedsiębiorstwem pozyska wiedzę i wykształci umiejętności umożliwiające mu profesjonalną realizację zadań menedżerskich na średnim i niskim szczeblu zarządzania w organizacjach oraz związanych z prowadzeniem własnej działalności gospodarczej, w tym w zakresie zielonego łańcucha wartości i raportowania niefinansowego. W szczególności będzie posiadał wiedzę na temat specyfiki realizacji tych zadań w obszarach m. in. produkcji oraz logistyki. Jego warsztat menedżerski wzbogacony o wiedzę z zakresu skutecznego przywództwa i rozwoju osobistego umożliwi mu ocenę projektów inwestycyjnych oraz poruszanie się w obrębie innowacji i zakłóceń technologicznych, elektronicznego biznesu oraz zapewnienia firmie cyberbezpieczeństwa.

Absolwent który zrealizował przedmioty z zakresu digital marketing pozyska wiedzę i wykształci umiejętności umożliwiające mu profesjonalną realizację działań zarządczych w firmie zorientowanych na rynek i klienta, a obejmujących zestaw czynności wspierających sprzedaż wyrobów i usług, wykonywany różnymi metodami i technikami oddziaływania na nabywcę, także poprzez dobór i wykorzystanie instrumentów marketingu internetowego, który wykorzystuje m.in. płatne reklamy na stronach rezultatów wyszukiwarek internetowych. Ponadto będzie znał proces planowania i realizacji koncepcji, ustalania cen, promocji, dystrybucji idei towarów i usług do kreowania wymiany, która realizuje cele jednostki i przedsiębiorstw w wymiarze krajowym, jak i międzynarodowym. Jego warsztat menedżerski umożliwi mu efektywną komunikację marketingową oraz kreowanie i wdrażanie innowacji marketingowych poprzez odpowiednio dobrane i zrealizowane strategie sprzedaży i promocji wspomagane sztuczną inteligencją.

2. Kierunek: Zarządzanie

Studia {typ} {forma}

Wydział Prawa i Nauk Społecznych
Miejsce prowadzenia zajęć: Kielce

Rodzaj naboru: uzupełniający
Opłata rekrutacyjna: 85.00 PLN
Minimalna liczba punktów wymagana do zakwalifikowania: 30
Ubiegłoroczny próg punktowy: 38.2

Terminy:
rejestracja od 2024-07-27 do 2024-09-17,
ogłoszenie wyników 2024-09-19,
składanie dokumentów od 2024-09-20 do 2024-09-25.

Rodzaj naboru: uzupełniający
Opłata rekrutacyjna: 85.00 PLN
Minimalna liczba punktów wymagana do zakwalifikowania: 30

Kryteria kwalifikacji

  • Absolwent z maturą międzynarodową IB
    1. Konkurs świadectw

      Wynik z części zewnętrznej egzaminu maturalnego (egzamin pisemny).

      Przedmioty:

      1. język polski
      2. matematyka
      3. język angielski lub
      język francuski lub
      język hiszpański lub
      język niemiecki lub
      język rosyjski lub
      język włoski
  • Absolwent z nową maturą - sprawdź swoje szanse
    1. Konkurs świadectw

      Wynik z części zewnętrznej egzaminu maturalnego (egzamin pisemny).

      Przedmioty:

      1. język polski
      2. matematyka
      3. język angielski lub
      język francuski lub
      język hiszpański lub
      język niemiecki lub
      język rosyjski lub
      język włoski
  • Absolwent ze starą maturą
    1. Konkurs świadectw

      Ocena z pisemnej lub ustnej części egzaminu dojrzałości korzystniejsza dla kandydata. W przypadku braku oceny na egzaminie dojrzałości z jednego z wymaganych przedmiotów uwzględnia się ocenę z klasyfikacji końcoworocznej.

      Przedmioty:

      1. język polski
      2. matematyka
      3. język angielski lub
      język francuski lub
      język hiszpański lub
      język niemiecki lub
      język rosyjski lub
      język włoski

Wymagane dokumenty

  • Wydruk internetowego formularza (prawdziwość danych zawartych w formularzu, kandydat potwierdza własnoręcznym podpisem);
  • Kserokopia świadectwa dojrzałości (wraz z oryginałem do wglądu, celem poświadczenia za zgodność przez Uczelnię);
  • 1 fotografia kolorowa w wersji elektronicznej - jpg, 2cm x 2.5cm, 236 x 295 pikseli – poprzez formularz rejestracyjny;
  • 1 fotografia papierowa zgodna z wymaganiami stosowanymi przy wydawaniu dowodów osobistych (taka sama jak fotografia cyfrowa dołączona do internetowego formularza rejestracyjnego);
  • Oświadczenie przedstawiciela ustawowego o wyrażeniu zgody (dotyczy niepełnoletniego kandydata na studia) pobierz PL pobierz EN;
  • Teczka wiązana A4 - biała;

Składanie dokumentów

Sylwetka absolwenta

Celem kształcenia na studiach pierwszego stopnia na kierunku Zarządzanie jest przygotowanie absolwentów do podejmowania decyzji kierowniczych na niskich i średnich poziomach w hierarchii władzy organizacyjnej podmiotów działających w obrębie sektora prywatnego/publicznego/społecznego. Skuteczne pełnienie tych ról wymaga wykształcenia zdolności menedżerskich, które stanowią konglomerat zaawansowanej wiedzy, umiejętności oraz kompetencji społecznych. Dzięki nim absolwent będzie gotów do efektywnego pozyskiwania informacji, komunikowania się z innymi osobami także wspomaganych wykorzystaniem technologii cyfrowych oraz wykonywania złożonych zadań i rozwiązywania problemów w wielu sferach współczesnego życia. Uzupełnieniem tak określonego profilu kompetencyjnego absolwenta jest wykształcenie na poziomie zaawansowanym zdolności do prowadzenia badań, w tym o charakterze naukowym.

Absolwent studiów pierwszego stopnia na kierunku Zarządzanie będzie się mógł wykazać:

- na poziomie zaawansowanym teoretyczną i praktyczną specjalistyczną i ogólną wiedzą menedżerską ukształtowaną w obrębie nauk o zarządzaniu i jakości oraz dyscyplin komplementarnych, użyteczną do rozpoznawania szans i kształtowania wyników organizacji w oparciu o relacje ze środowiskiem,

- umiejętnościami inicjowania własnych przedsięwzięć przedsiębiorczych oraz sprawowania funkcji kierowniczych na niskich i średnich poziomach w hierarchii władzy organizacyjnej, oraz poruszania się w środowisku społecznym i gospodarczym,

- umiejętnością krytycznej oceny i uzupełniania posiadanej wiedzy z zakresu nauk o zarządzaniu i jakości oraz działania na rzecz interesu publicznego z poszanowaniem zasad ESG z poszanowaniem przepisów prawa i norm etycznych w ramach wyznaczonych ról organizacyjnych i społecznych,

- wiedzą i umiejętnościami do prowadzenia badań naukowych w stopniu zaawansowanym, w tym również znajomością i umiejętnością wykorzystania technik cyfrowych i języka obcego.

a ponadto:

- motywacją do ciągłego doskonalenia osobistego i profesjonalnego,

- pozytywne postrzeganie pracy własnej i innych osób,

- zwinnej adaptacji do zmieniającego się środowiska,

- etyczną postawą wobec pracodawców, współpracowników, partnerów biznesowych i klientów.

Potencjalne miejsca pracy absolwentów to głównie funkcje kierownicze na niskich i średnich poziomach w hierarchii władzy organizacyjnej w:

- małych i średnich przedsiębiorstwach działających niezależnie i w układach sieciowych;

- firmach z sektora finansów i bankowości,

- instytucjach sektora publicznego/społecznego,

- krajowych i międzynarodowych dużych przedsiębiorstwach (korporacjach).

Ponadto, uruchomienie i prowadzenie start-up’u lub przedsiębiorstwa społecznego.

Perspektywy zawodowe to przesunięcie na ścieżce kariery w stronę wysokich i najwyższych stanowisk kierowniczych bądź w przypadku własnej działalności gospodarczej prowadzenie jej w większym rozmiarze.

Absolwent który zrealizował przedmioty z zakresu zrównoważonego zarządzania przedsiębiorstwem pozyska wiedzę i wykształci umiejętności umożliwiające mu profesjonalną realizację zadań menedżerskich na średnim i niskim szczeblu zarządzania w organizacjach oraz związanych z prowadzeniem własnej działalności gospodarczej, w tym w zakresie zielonego łańcucha wartości i raportowania niefinansowego. W szczególności będzie posiadał wiedzę na temat specyfiki realizacji tych zadań w obszarach m. in. produkcji oraz logistyki. Jego warsztat menedżerski wzbogacony o wiedzę z zakresu skutecznego przywództwa i rozwoju osobistego umożliwi mu ocenę projektów inwestycyjnych oraz poruszanie się w obrębie innowacji i zakłóceń technologicznych, elektronicznego biznesu oraz zapewnienia firmie cyberbezpieczeństwa.

Absolwent który zrealizował przedmioty z zakresu digital marketing pozyska wiedzę i wykształci umiejętności umożliwiające mu profesjonalną realizację działań zarządczych w firmie zorientowanych na rynek i klienta, a obejmujących zestaw czynności wspierających sprzedaż wyrobów i usług, wykonywany różnymi metodami i technikami oddziaływania na nabywcę, także poprzez dobór i wykorzystanie instrumentów marketingu internetowego, który wykorzystuje m.in. płatne reklamy na stronach rezultatów wyszukiwarek internetowych. Ponadto będzie znał proces planowania i realizacji koncepcji, ustalania cen, promocji, dystrybucji idei towarów i usług do kreowania wymiany, która realizuje cele jednostki i przedsiębiorstw w wymiarze krajowym, jak i międzynarodowym. Jego warsztat menedżerski umożliwi mu efektywną komunikację marketingową oraz kreowanie i wdrażanie innowacji marketingowych poprzez odpowiednio dobrane i zrealizowane strategie sprzedaży i promocji wspomagane sztuczną inteligencją.

Aktualności

  • 2024-07-16

    Przestrzeń dla sztuki

    Na ten moment czekaliśmy długo. Podpisana została umowa na projekt nowego budynku Wydziału Sztuki Uniwersytetu Jana Kochanowskiego. Czytaj więcej

  • 2024-06-20

    Święto z ministrem

    – Możecie być dumni z Waszej Uczelni – mówił Dariusz Wieczorek, minister nauki. Był on gościem Święta Uczelni w Uniwersytecie Jana Kochanowskiego w Kielcach. Czytaj więcej

  • 2024-06-03

    To oni zmieniają świat

    W Rektoracie UJK odbyła się uroczystość wręczenia nominacji nowym doktorom i doktorom habilitowanym oraz nagród i wyróżnień dla studentów. Czytaj więcej

  • 2024-06-01 do 2024-09-18

    Dołącz do UJK!

    Społeczność Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach z każdym rokiem staje się coraz liczniejsza. Chcesz dołączyć do grona studentek i studentów UJK? Zdobywać wiedzę i doświadczenie, a przy tym rozwijać pasje? Nic prostszego – weź udział w naborze prowadzonym za pośrednictwem Systemu Elektronicznej Rekrutacji. Czytaj więcej

  • 2024-01-31

    Czas na rolnictwo i logistykę

    Wkrótce matura i czas wyboru kierunku studiów i uczelni. Podczas tegorocznej rekrutacji bardzo atrakcyjne będą dwa kierunki studiów. Dlaczego? Czytaj więcej

Więcej aktualności

Centrum Wsparcia Osób z Niepełnosprawnościami

ul. Śląska 11A
25-328 Kielce
Godz. przyjęć:
poniedziałek - piątek w godz. 8:00 - 15:00

Informacje dla kandydatów: https://www.ujk.edu.pl/pjm.html
Strona www: https://www.ujk.edu.pl/ucwir

Sekcja Rekrutacji

ul. Żeromskiego 5, 25-369 Kielce